top of page
  • Ik krijg gasten uit het buitenland. Kunnen jullie mijn gasten ophalen met een naambordje?
    Ja zeker! Wij bieden de meet & greet service aan. Dit houdt in dat de chauffeur op uw gasten zal wachten met een naambord in de aankomsthal van de luchthaven of treinstation.
  • Welke informatie heb ik nodig om te reserveren?
    Deze gegevens worden gevraagd tijdens het reserveren: - Je naam en voornaam - je adres - je e-mailadres - je gsmnummer - je vluchtgegevens - aantal personen die zullen meerijden - het vertrekuur van de vlucht of het gewenste ophaaluur thuis - eventueel een retour transfer (geef dan ook je vluchtnummer door)
  • Online reserveren
    Via ons online formulier kan u een prijsopgave krijgen indien de prijzen bij u nog niet bekend zijn. Hierna kan u beslissen om over te gaan tot reservatie nadat u van ons een prijsopgave heeft ontvangen. Indien u al bij ons heeft gereserveerd en de prijs is u bekend, krijgt u een reservatie bevestiging.
  • Hoe lang op voorhand moet ik bestellen?
    Tijdens drukke periodes zoals schoolvakanties en festivalweekends wordt vervoer soms maanden op voorhand geboekt. Het is dus steeds aan te raden zo vroeg mogelijk te bestellen. Zo bent u zeker van uw vervoer. Aanvragen binnen minder dan 24u zijn zelden nog mogelijk. De transfers van de chauffeurs liggen dan vast en zijn enkel op aanvraag te wijzigen.
  • Hoe weet ik of mijn reservatie is geaccepteerd?
    We sturen je altijd een bevestigingsmail. Kijk goed de datum en het uur na van ophaling op juistheid.
  • Kan ik vervoer reserveren met meer dan één tussenstop?
    Dit is zeker mogelijk. Neem contact op met ons voor een offerte op maat.
  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?
    Dit kan op 2 manieren: 📞 +32(0)495795546 (zeker voor last minute wijzigingen) 📧 info@aservicestransfer.be
  • Kan ik een enkele rit reserveren?
    Je kan ook enkele ritten boeken. Zowel enkel naar de luchthaven als enkel vanaf de luchthaven.
  • Kunnen rolstoelgebruikers en mensen met een handicap ook bij je reizen?
    Wij verzorgen enkel zittend vervoer en personen die zelf in en uit de wagen kunnen stappen.
  • Hoe kan ik annuleren?
    Annulaties vinden we uiteraard jammer maar het is altijd mogelijk. Het voertuig en de chauffeur werden voor u gereserveerd dus er zijn kosten gemaakt of misschien zelfs andere klanten geweigerd. Voor een annulering minder dan 96u voor het vervoer rekenen we 50% van de reissom aan. De dag voor uw vervoer maken wij de planning voor de chauffeur, drukken we ritbladen af en treffen we andere voorbereidingen. Daarom rekenen we voor een annulering minder dan 24u voor het vervoer 100% van de reissom aan. 📞 +32(0)495795546 📧 info@aservicestransfer.be
  • Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen?
    Check je even of deze niet in de spam of ongewenste post terecht gekomen is? Als dat niet het geval is, bel ons dan gerust even op, dan kijken we samen het e-mailadres nog even na. 📞 +32(0)495795546
  • Hoe wordt een prijs berekend?
    Onze prijzen hangen af van het aantal kilometer, rijtijd, wachttijd, aantal personen, péage, moeilijkheid van de opdracht & speciale wensen.
  • Hanteren jullie een dag- en/of nachttarief?
    Onze prijzen zijn hetzelfde op elk moment van de dag of nacht.
  • Hanteren jullie andere prijzen voor feestdagen?
    Enkel voor 24, 25 & 31 december en op 1 januari rekenen we een extra supplement voor feestdagen.
  • Rekenen jullie wachttijd?
    Daar elke klant graag op het afgesproken uur vertrekt, vragen wij dan ook aan al onze klanten om tijdig klaar te staan. Onze chauffeurs dienen ook bij onze volgende klant tijdig aanwezig te zijn. De wachttijd die de chauffeur maakt, langer dan 15min., zal aan 40€ per beginnend halfuur worden aangerekend. Bij een aankomst op de luchthaven is er 45min. wachttijd van de chauffeur voorzien. Wanneer de koffers vertraging hebben, dient u ons hiervan op de hoogte te brengen. De wachttijd die de chauffeur maakt, langer dan 45min., zal aan 40€ per beginnend halfuur worden aangerekend.
  • Worden er extra kosten aangerekend als mijn vlucht vertraagd is?
    Helemaal niet. Dankzij het vluchtnummer dat u opgaf bij de reservatie kunnen wij uw vlucht volgen. Hierbij passen wij uw ophaaltijd aan.
  • Ik heb eerder bij jullie gereserveerd, kan ik korting krijgen op een toekomstige reservering?
    Helaas werken wij niet met kortingen.
  • Ik heb iets in het voertuig laten liggen...
    Wij controleren na elke rit steeds ons voertuig op vergeten spullen. Zo vermijden we deze situaties maximaal. Mocht het zijn dat we toch iets over het hoofd hebben gezien, gelieve zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen. 📞 +32(0)495795546 📧 info@aservicestransfer.be
  • Waar ontmoet ik de chauffeur bij aankomst op de luchthaven?
    Onze chauffeur zal je opwachten in de aankomsthal met een bordje (Logo bedrijf, naam,…) Brussels airport: ter hoogte van de Java coffee in de aankomsthal Charleroi airport: ter hoogte van de Leonidas in de aankomsthal Oostende airport: in de aankomsthal aan de deur waar je buiten komt Amsterdam airport: in de aankomsthal aan de deur waar je buiten komt Rotterdam airport: in de aankomsthal aan de deur waar je buiten komt Antwerp airport: in de aankomsthal aan de deur waar je buiten komt Charles de Gaulle airport: in de aankomsthal aan de deur waar je buiten komt Lille airport: in de aankomsthal aan de deur waar je buiten komt Frankfurt airport: in de aankomsthal aan de deur waar je buiten komt
  • Wat als ik mijn chauffeur bij aankomst niet kan vinden?
    Wij geven geen telefoonnummer mee van chauffeurs. Dit om misbruik te voorkomen. Onze dispatch is altijd bereikbaar voor actuele transfers. 📞 +32(0)495795546
  • Mijn vlucht/trein heeft vertraging of komt eerder aan, wat nu?
    Wij houden altijd uw vlucht/trein in de gaten. Het is daarom belangrijk dat u altijd tijdens het reserveren uw vluchtnummer/treinnummer opgeeft. Zo kunnen wij precies zien hoe laat u zal arriveren. De chauffeur zal dus gewoon op tijd voor u klaar staan. Als uw vlucht/trein vervroegd is, proberen wij u ook vroeger op te halen. Het kan zijn dat wij er niet vroeger kunnen zijn. Meestal krijgt u dan van ons bericht op het doorgegeven gsm-nummer wanneer wij er wel kunnen zijn. Als uw vlucht/trein een grote vertraging heeft, kan het ook zijn dat wij vertrekkende klanten voorrang moeten geven. Ook in dat geval krijgt u van ons bericht met uw nieuwe ophaaltijd. Wij proberen steeds om die zo kort mogelijk te houden.
  • Ik reserveer in naam van een bedrijf, kan ik reserveren voor een collega?
    Dat is mogelijk, je kan deze invullen op ons invulformulier
  • Kunnen er kinderzitjes voorzien worden?
    A-SERVICES heeft eigen kinderstoelen en verhoogjes. Deze dienen vooraf gereserveerd te worden. Indien onze voorraad is uitgeput kan u uw eigen kinderstoelen/verhoogjes in bewaring geven totdat wij u terug komen afhalen op de luchthaven.
  • Waar word ik afgezet op de luchthaven of station?
    U wordt altijd zo dicht mogelijk bij de terminal of stationshal afgezet. De chauffeur zal u ook uitleggen welke richting u uit moet.
  • Houden jullie rekening met de aankomsttijd van de vlucht/trein?
    Wanneer u bij ons boekt, vragen wij altijd uw vlucht/trein nummer en telefoonnummer. Zo kunnen we de aankomsttijd van uw vlucht/trein in de gaten houden en staan we u tijdig op te wachten.
  • Hoeveel personen mogen er meerijden met de wagen?
    In een personenauto mogen maximaal 3 passagiers meerijden. Voor busjes geldt afhankelijk van het type bus en stoel-indeling, een maximum van 7 personen. Is uw groep groter als 7 personen? Neem contact met ons op en wij zullen een passende oplossing zoeken. Op onze website onder wagenpark staat het maximum aantal passagier genoteerd.
  • Hoeveel bagage mag ik meenemen?
    Het vervoeren van één stuk bagage en één stuk handbagage per betalende passagier is inbegrepen. In de meeste gevallen kan er ook extra bagage meegenomen worden mits dit bij boeking wordt besproken. In sommige gevallen wordt een extra kost in rekening gebracht. Bagage wordt met respect behandeld. Bij fietskoffers, surfplanken, hondenkooien etc dienen we een ander type wagen te voorzien, hierdoor kan de kost van de rit ook wijzigen. Op onze website onder wagenpark staat het maximum aantal bagages genoteerd.
  • Kan ik mijn fiets meenemen in de wagen?
    Jazeker! Indien u een fiets wilt meenemen verzoeken wij u om dit direct tijdens het reserveren door te geven. Zo kunnen we een aangepaste wagen voorzien. De fiets dient wel verpakt te zijn in een fietsbox.
  • Kan ik mijn huisdier meenemen in de wagen?
    Vermeld altijd tijdens het bestellen van de wagen dat u een huisdier mee wilt nemen. Wij zullen ons best voor u doen om het mogelijk te maken. Een huisdier dient wel vervoerd te worden in een aangepaste (door u) geleverde bench/tas.
  • Hoe kan ik betalen?
    Betalingen gebeuren aan de chauffeur. Dit kan per cash, bankkaart of credit card, Google Pay & Apple Pay.
  • Kan ik via factuur betalen?
    Ja, dit is mogelijk voor ondernemingen. Een factuur kan u steeds elektronisch toegestuurd worden na betaling aan de chauffeur. Betaling na het vervoer staan we echter enkel toe aan vaste klanten.
  • Betaal je extra voor betalingen per bankkaart of creditcard?
    Neen!
  • Kan ik een bewijs van betaling krijgen?
    Een ontvangstbewijs krijgt u na betaling in uw mailbox.
  • Wat zijn jullie openingsuren?
    Voor transfers zijn onze chauffeurs op de baan 24/7. Voor reservaties & vragen zijn wij bereikbaar tussen 07:00 & 21:00 op +32(0)495/79.55.46, via email of website.
  • Wat is jullie werkgebied?
    Wij opereren vanuit Tervuren. Hierdoor zijn transfers van/naar Brussels Airport onze core business. Doordat Brussel net naast de deur ligt, zijn transfers van/naar Brussel geen probleem voor ons. Ook bieden wij onze diensten aan in heel België en onze buurlanden.
  • Welke diensten bieden jullie aan?
    We bieden een scala aan vervoersdiensten, waaronder luchthaventransfers, stadsrondritten, zakelijk vervoer en langeafstandsroutes.
  • Spreekt mijn chauffeur andere talen?
    Onze chauffeurs zijn meertalig. Iedereen spreekt Nederlands, Frans en Engels. Op aanvraag kan Duits en Spaans ook.
bottom of page